شرکت دانش بنیان کیان ترانسفو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران حضور داشت و محصولات این شرکت با استقبال گسترده مسئولان بازدیدکننده از نمایشگاه مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع کیان ترانسفو خراسان، این شرکت در این نمایشگاه محصولات گوناگون خود از جمله ترانسفورماتور توزیع با هسته 3D آمورف، پست پد مانتد گازی روغنی، سوئیچگر GIS 125 کیلوولت و تابلو چند کنتوره کامپوزیتی را در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی این حوزه قرار داده است.

در طی مدت برگزاری نمایشگاه، مهندس همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، دکتر محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو،مهندس سعیدی از توزیع برق استان خراسان، مدیران شرکت‌های توزیع برق استان‌های کشور و بسیاری از فعالان صنعت برق ایران از غرفه شرکت کیان ترانسفو بازدید و از تلاش مدیران و پرسنل این شرکت در بومی‌سازی صنایع برق کشور تقدیر کردند.

شایان ذکر است شرکت کیان ترانسفو خراسان در سالن خلیج فارس غرفه 1043 مستقر میباشد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت برق از تاریخ 11 تا 14 آبان 1397 برگزار می‌شود.